FAQ

  • Jeśli chodzi o dni i godziny to jesteśmy elastyczni o ile zamówienie zostało złożone odpowiednio wcześniej. W sytuacjach nagłych lub "na zaraz" najlepiej zadzwonić i zapytać, najczęściej jesteśmy w stanie pomóc :) . Obsługujemy wydania i zwrotu przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 6 do 22, z tym że umawiamy się na konkretne godziny i oczekujemy punktualności, nie jesteśmy cały czas otwarci.

  • Koszt wynajmu sprzętu zależy od ceny za dzień (24 godziny) najmu poszczególnych produktów oraz okresu (ilość dni) ich wypożyczenia. Na przykład odbierając sprzęt w czwartek o 10:00 i oddając w piątek do godziny 10:00 - jest to jedna doba. Po przekroczeniu 24 godzin naliczana jest kolejna doba. 

    Dla wygody naszych klientów odbiór sprzętu po 20:00 i zwrot do 9:00 nie zwiększa kosztu wynajmu. Dla przykładu wynajmując sprzęt na 1 dzień i odbierając dzień wcześniej po 20:00 i zwracając dzień po do 9:00 zostanie naliczona tylko 1 doba.

    Płatności pobieramy z góry w momencie wydania sprzętu.

    Dla stałych klientów B2B przy zamówieniach powyżej 250zł brutto płatność na podstawie faktury VAT z terminem płatności 7 dni od dnia zwrotu sprzętu.

  • Podane ceny są kwotami brutto, zawierają podatek VAT 23%. Oczywiście wystawiamy faktury VAT.

  • Minimalna wartość zamówienia to 50zł brutto. Jeśli wynajmowany produkt jest tańszy niż 50zł brutto cena wynajmu wynosi 50zł brutto lub można dobrać jeszcze inny produkt aby wartość zamówienia przekroczyła minimalną wartość zamówienia.

  • Nie, płatności można dokonać za pomocą BLIK na telefon, przelewem na konto lub gotówką.

  • Do podpisania umowy najmu niezbędny będzie aktualny dowód osobisty lub paszport. 

  • Nie pobieramy kaucji (z wyjątkiem wynajmu dronów), za to płatność za wynajem pobieramy z góry. Jeśli jesteś nowym klientem decyzja o wynajmie sprzętu zależy od weryfikacji Twojej osoby. Po złożeniu rezerwacji nasza ekipa skontaktuje się z Tobą i poprosi o kilka informacji. Jeśli jesteś z branży, masz firmę lub inny klient poleci Twoją osobę to nie będzie problemu z przejściem weryfikacji.

  • Nie będziesz miał możliwości wypożyczenia sprzętu.

  • W obu przypadkach tak.

    Podczas wydania sprzętu: podpisujemy umowę z osobą odbierającą sprzęt więc musi okazać dowód tożsamości.

    Podczas zwrotu sprzętu: może oddać dowolna osoba byle w ustalonym terminie.

  • Nie, dopiero podpisanie umowy wiąże się z obowiązkiem zapłaty, ale jeśli zrezygnujesz z wynajmu prosimy o niezwłoczną informację.

  • Można, przede wszystkim powiadom nas o takim zamiarze jak najszybciej. Jeśli przedłużenie nie koliduje z innymi rezerwacjami to nie powinno być problemu.

  • Z reguły nie ustawiamy sprzętu pod zamówienia, nie robimy szkoleń z użytkowania, nie wyważamy gimbali itp. Wynajmując sprzęt oświadczasz umiejętność obsługi. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie sprzętu to napisz do nas przed rezerwacją - postaramy się pomóc.

  • W większości przypadków nie, ale skontaktuj się z nami przed złożeniem rezerwacji i zobaczymy co da się zrobić.

  • W większości przypadków tak, koszt transportu sprzętu na terenie Wrocławia i do 40km wynosi 100zł netto. Dowóz powyżej 40km liczony kilometrówką 1,3zł netto za kilometr trasy do miejsca docelowego i z powrotem.

  • Sprzęt odbierzesz i zwrócisz po uprzednim umówieniu na ulicy Borowska 176 we Wrocławiu. W wyjątkowych sytuacjach miejsce może ulec zmianie, ale poinformujemy Cie o tym odpowiednio wcześniej.